top of page
  • Yazarın fotoğrafıAHMET EMRE ARI

EMS Eğitiminde Kaçınılması Gereken Ortak Hatalar



Ortak Hatalar

  • Isınma

  • Germe

  • Yavaş germe pozisyonlarının uygulanması

Antrenmandan Sonra İyileşme İpuçları

  • Germe:

  • Dengeli beslenme:

  • Dinlenme ve rahatlama:

EMS'nin Avantajları

  • Daha az zamanda daha fazla kalori yakma

  • Kas inşa etme

  • Yağ kaybetme

  • Güçlü ve hızlı sonuçlar elde etme

EMS'yi Başarılı Bir Şekilde Uygulama

  • Doğru teknik kullanımı öğrenmek.

  • Aralıklı antrenmanlar yapmak.

  • Antrenman sırasında hareket kalitesini korumak

EMS İle Kalori Yakma

  • Güç seviyesini arttırarak kalori yakma

  • Kalori yakma potansiyelini artırmak

  • Düzenli antrenmanlar yapmak

  • Günlük yaşamınıza olumlu katkı sağlar.


EMS İle Yağ Kaybı

EMS, kalori yakmak ve kilo vermek için harika bir yoldur. Vücut EMS eğitimi sırasında stres altındadır, bu da daha fazla yağın kana salınmasına neden olur. Bu demektir ki, sadece kendi başınıza egzersiz yapmanızdan daha fazla kilo verebilirsiniz.


EMS cihazı, kas dokusuna elektriksel uyarı göndererek kasların uygulanan güce bağlı olarak farklı frekanslarda kasılmasını ve gevşemesini sağlar. Bu, tüm kaslarınızın aynı anda çalıştığı yoğun bir antrenman yaratır - hatta ulaşılması zor olan kaslar bile!


Genel olarak özel ems antrenman kişisel zamanınızdan tasarruf sağlar ve kendinize daha çok zaman ayıra bilirsiniz.

Düzenli olarak yapılan ems antrenmanlarının yağ yakımını hızlandırıp kas gruplarının gelişimini sağlar.



EMS İle Güç ve Dayanıklılık Artışı

EMS ile kaslarınızdaki güç ve dayanıklılık artarken, vücut direnciniz de arttırabilirsiniz. Bu sayede hem kendinize güvenle ekstremspor yapabilir hem de kaslarınızdaki çalışma alanlarını genişletmeye yardim edebilirsiniz.


EMS ile vücut direncine yönelik egzersizler yaparak bu alanda da önemli bir gelişme elde etmeniz mümkündür.

Kas gruplarınınn daha hızlı gelişmesini sağlar ve kas kütlesine olumlu katkıları olur. Ems teknolojisini kullanarak düşük ve orta frekanslı elektrik sayesinde zor olan kasları bile hareketi geçirir



EMS'yi Diğer Egzersiz Türleriyle Birleştirme

  • Kardiyo egzersizleriyle birleştirme

  • Ağırlık kaldırma veya koşu gibi diğer egzersiz türleriyle birleştirme

Sonuç

EMS eğitiminin avantajları:

  • Doğru teknik kullanımın önemi. ems eğitimi, birçok insan için yapılacak en etkili ve faydalı egzersizlerden biri. Ancak bu egzersizleri yaparken doğru teknik kullanmanız gerekiyor. Egzersize başlamadan önce kendinizi hazırlayarak daha verimli sonuçlar alabilirsiniz.

  • Kalori yakma ve kas geliştirme iletişimi artar. Kalori yakmanızda çok büyük bir avantaj sağlayacaktır; sadece 10 dakika uyguladıktan sonra yağ miktarınız azalacaktır ve bu da vücutta bulunan yağlarla ilgili olan proteinleri azaltarak zayıflamaya yardımcı olurken; kas gelişimi de ciddiyetini arttırmak içindir! Ayrıca vücudunuzdaki tüm organlar da daha güçlendirilmiş olurken...

İnstagram hesabımızı ziyaret ederek sizde ems sisteminin etkilerini gözlemleye bilirsiniz.

Son Yazılar

Hepsini Gör

Comments


bottom of page